با هدف بهبود وضعیت معیشت قشر کارگر و زحمت‌کش جامعه توجه به کیفیت بیمه‌های تامین اجتماعی برای تمام طبقات کارگری در دستور کار دولت قرار دارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پوشش بیمه‌ای طبقه کارگر از جمله کارگران ساختمانی و قالیبافان افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم از ارومیه، حسین طایی ‌در همایش گرامی‌داشت روز کارگر که در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهید باکری برگزاری شد، اظهار داشت: با هدف بهبود وضعیت معیشت قشر کارگر و زحمت‌کش جامعه توجه به کیفیت بیمه‌های تامین اجتماعی برای تمام طبقات کارگری در دستور کار دولت قرار دارد و از این رو پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی و قالیبافان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تقارن روز کارگر با هفته معلم نشان‌ دهنده تلاش این دو قشر زحمت‌کش و بسیار تاثیرگذار جامعه است گفت: تلاش کارگر و اندیشه‌ورزی معلم به انسان معنویت و کمال و قدرت زندگی می‌بخشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: اصولا فرایند کارآفرینی از خانه‌‌ها آغاز می‌شود و مادران اولین معلمان کارآفرین برای خانواده‌های خویش هستند چراکه با تشویق فرزندان و سایر اعضاء خانواده خود را به تولید، کار و نوآوری تشویق می‌کنند.

طایی افزود: کارآفرین فردی فعال و پر تلاش است که مسئولیت کارهای خود را نیز قبول می‌کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال بیشتر باید سرمایه‌گذاری‌های عمومی رشد کند، اظهار داشت: لازم است به زیر ساخت‌های فیزیکی برای تشویق سرمایه گذاران توجه کرد و موضوع بازاریابی، فروش، صادرات و واردات بیش از گذشته توجه شود.