به منظور هم گام شدن با فناوری روز دنیا از یکسو و پوشش نیازهای نوین کاربران و دسترسی آسان، مطمئن و نامحدود آنان به اطلاعیه های شرکت‎های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نسخه موبایل «سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران» (کدال) موسوم به «کدال همراه» (به صورت آزمایشی) راه اندازی شد. این نرم افزار قابل اجرا بر روی گوشی های تلفن همراه و تبلت های دارای سیستم عامل Androidو IOSاست.

به گزارش آخرین اخبار حسابداری به نقل از سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، دسترسی سریع و نامحدود به اطلاعات برای موفقیت کسب و کار در بازارهای سرمایه بسیار مهم و حیاتی است و شرکت ها می کوشند با ارائه جدیدترین دستاوردهای فناوری اطلاعات فعالیت های مختلف معاملات را برای کاربران این بازارها تسهیل سازند. همچنین با توجه به گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها و پیشی گرفتن ترافیک اینترنت موبایل از اینترنت رایانه ها، واضح است که نسل جدیدی از ارتباطات و تبادل اطلاعات در حال ظهور است. از این رو، به منظور هم گام شدن با تکنولوژی روز دنیا از یکسو و پوشش نیازهای نوین مشتریان و نیز دسترسی آسان، مطمئن و نامحدود کاربران، نسخه موبایل نرم افزار کدال راه اندازی شده است.

نرم افزار کدال همراه قابل اجرا بر روی کلیه گوشی های همراه و تبلت ها با سیستم عامل های Androidو IOSاست و کاربران می توانند از این طریق همانند نسخه رایانه ای کلیه اطلاعیه ها را دریافت کنند و از آخرین اخبار سامانه کدال مطلع شوند. همچنین این نرم افزار دارای ویژگی های منحصربه فردی است که کاربری آن را بسیار آسان و مورد علاقه کاربر خواهد کرد. اهم این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

·    پشتیبانی از Androidنسخه 2.2 به بالا

·    پشتیبانی از IOSنسخه 5 به بالا

·    پشتیبانی از زبان فارسی حتی در گوشی های فاقد این زبان

·    دریافت اطلاعیه های روز جاری از سایت کدال بدون وقفه و به صورت همزمان

·    بایگانی کردن اطلاعیه ها در پایان روز

·    امکان جستجو در اطلاعیه ها بر اساس نام نماد، تاریخ انتشار یا هر دو

·    امکان تهیه خروجی با فرمت های HTML, PDFدر حال حاضر

·     امکان تهیه خروجی با فرمت XBRLبه زودی

علاقه مندان می‎توانند نرم افزار کدال همراه را از وبگاه «سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران» (کدال) دریافت کنند.

حسابداری و حسابرسی

کد خبر:6694