برگزاری کارگاه آموزشی اصول بازار سرمایه در شرکت سرمایه گذاریهای خارجیشرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران با هدف ارتقا دانش و مهارت مدیران و کارشناسان خود کارگاه آموزشی اصول بازار سرمایه را در این شرکت برگزار کرد.

شرکت سرمایه‌گذاریهای خارجی ایران در سند چشم‌انداز و استراتژیهای خود بازار سرمایه بین‌الملل را بدلیل بازدهی مناسب، امکان مدیریت ریسک و نقدشوندگی بالا، بعنوان یکی از بازارهای هدف جهت سرمایه‌گذاری برگزیده است.
این گزارش می افزاید: هومن ثابتی‌رحمتی، فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تولان ایالات متحده، مدرس کارگاه آموزشی بازار سرمایه و از پیشگامان در بازار سرمایه اسلامی بین المللی که در ابداع ابزارهای پیشرفته و نوین تأمین مالی، از جمله مدرسین این کارگاه آموزشی بود.
این گزارش حاکیست، کارگاه مذکور دهم آبان ماه سالجاری در محل سالن کنفرانس شرکت سرمایه‌گذاریهای خارجی ایران برگزار گردید.
این گزارش می افزاید: در کارگاه مذکور مدیرعامل، جمعی از اعضا هیات مدیره، مدیران، مشاوران، معاونین و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاریهای خارجی ایران و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری شرکت کردند.
معرفی بازار سرمایه و ارکان آن، معرفی فعالان بازار سرمایه، آشنایی با انواع سهام و اصطلاحات رایج در بازار سرمایه، اوراق قرضه و انواع آن، تجارب اخیر در حوزه تأمین منابع مالی در بازار سرمایه از جمله موضوعات طرح شده در کارگاه آموزشی اصول بازار سرمایه است.
گفتنی است این شرکت آمادگی دارد فایل ویدیویی کارگاه آموزشی وpdf مطالب آن را از طریق اداره کل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در اختیار مدیران و کارشناسان علاقمند قرار دهد.

شادا

کد خبر:4077