مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازرسی دفاتر قانونی از مسائل بسیار مهم در سازمان تأمین اجتماعی است و انتظار ما این است که با همکاری و هم افزایی مسئولین کارگزاری‌ها بتوانیم مجوز این کار را به کارگزاری‌های رسمی واگذار کنیم.

با فراهم شدن مقدمات لازم بازرسی دفاتر قانونی به کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی واگذار می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهندس محمدعلی جنانی در نشست تخصصی مسئولین کارگزاری‌های رسمی استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی و تبادل نظر با روسای کارگزاری‌ها در رابطه با واگذاری حسابرسی دفاتر قانونی به این مجموعه است و امیدواریم بهترین و موثرترین راهکارها را برای ارتقاء همکاری‌ها و اتخاذ بهترین تصمیم در راستای تسهیل و ارتقاء فعالیت سازمان اتخاذ کنیم.

وی افزود: دریافت به موقع حق بیمه و افزایش منابع سازمان و همچنین کاهش دوره زمانی رسیدگی به پرونده‌ها و رضایتمندی مراجعین از جمله اهداف اجرای این برنامه است .

مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در رابطه با واگذاری بازرسی دفاتر قانونی با بررسی دقیق وضعیت موجود و آسیب شناسی چالش‌های پیش رو می‌توانیم با اتخاذ تدابیر لازم به اهداف سازمان دست یابیم.

جنانی تأکید کرد: برای اجرای این برنامه دستورالعمل‌های لازم به موسسه حسابرسی تأمین اجتماعی ارسال شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای موفقیت آمیز این برنامه باشیم.

گزارش تصویری نشست تخصصی مسئولین کارگزاریهای رسمی استانهای تهران والبرز

اخبار حسابداری

کد خبر:4540