مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: طرح جامع مالیاتی موجب رضایتمندی مودیان می شود.

امانی زاده، مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در خصوص اجرای طرح جامع مالیاتی در استان اظهار داشت: تفکیک وظایف همکاران مالیاتی و ساخت و نوسازی ادارات امور مالیاتی در مرکز و تمامی شهرستانهای تابعه به پایان رسیده است.

امانی زاده افزود: با اجرای پروژه استاندارد سازی فرآیند های مالیاتی، ارائه خدمات مالیاتی در کل کشور بصورت متمرکز انجام خواهد شد،که باعث کاهش هزینه های اداری و حذف فرایندهای زائد و ناکارآمد خواهد شد.

ایشان تصریح کرد: با تلاش همکاران فن آوری اطلاعات، بهبود زیر ساختهای ارتباطی ومخابراتی و بهسازی تجهیزات در حوزه فن آوری اطلاعات با هدف رسیدن به استاندارد (ISMS)، تکمیل بانک اطلاعاتی مودیان حقیقی وحقوقی و همچنین پیگیری و تکمیل شماره اقتصادی مودیان در استان انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان به تشکیل تیم مدیریت تغییر اشاره کرد که با هدف شفاف سازی فرآیند های طرح جامع مالیاتی برای همکاران و مودیان مالیاتی به منظور قبول تغییرات گسترده ایجاد شده است.

امانی زاده تاکید کرد: ایجاد وحدت رویه در اجرای هماهنگ فرآیندها از طریق یکسان سازی گامها و روشهای انجام کار، تقسیم کار و افزایش تمرکز بر وظایف محوله در نتیجه تفکیک وظایف کاری ازمزایای اجرای این طرح می باشد.

اخبار حسابداری/رسانه مالیاتی

کد خبر:5256