مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: با پرداخت یک هزار و 70 میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تمامی مطالبات این افراد پرداخت شده است.

یک هزار و 70 میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش با بیان اینکه افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال 94 و بلافاصله پس از ابلاغ اعمال شده است، گفت: به دلیل تاخیر اندکی که در ابلاغ میزان افزایش حقوق ها به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته بود، حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران براساس سال گذشته پرداخت شده بود که مابه التفاوت افزایش آن نیز از تیرماه سال جاری به ترتیب حروف الفبا پرداخت شد.
نوربخش ادامه داد: در مجموع سه هزار و 420 میلیارد ریال در این رابطه پرداخت شده است.
وی گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور که در منابع سازمان تامین اجتماعی نیز بی تاثیر نبوده است، اما این سازمان با تجهیز منابع، مابه التفاوت افزایش حقوق ها را نیز پرداخت کرد.
نوربخش اظهار داشت: افزایش حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری 15 تا 17 درصد اعمال شد که به این ترتیب مابه التفاوت افزایش ها نیز به این قشر پرداخت شد.
بیش از نیمی از جمعیت ایران معادل 40 میلیون و 291 هزار و 694 نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند که 13 میلیون و 344 هزار تن بیمه شده اصلی ، 21 میلیون و 766 هزار نفر بیمه شده تبعه و بیش از پنج میلیون تن هم مستمری بگیر هستند.
اجتمام**7268 / 1200

کد خبر:2702