برای کاهش نابرابری باید مالیات گرفت حتی به زور!
معاون سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور گفت: برای کاهش نابرابری در کشور باید سیستم مالیاتستانی را به عنوان یکی ازمهمترین ابزارهای رفع نابرابری ساماندهی کرد، ضمن اینکه باید نهادهای ناظر بر سیستم مالیاتی به ویژه...
ادامه مطلب ...


