1-ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان:

طبق قانون مالیات ها، ارسال لیست مالیات حقوق پرسنل در هر ماه اجباری می باشد و باید پس از انجام محاسبات حقوق و تهیه گزارشات ، لیست مربوطه فرستاده شود. طبق ماده 86 قانون مالیات های مستقیم مهلت ارسال لیست مالیات حقوق و پرداخت مالیات آن به مدت 30 روز می باشد.

2-ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان:

لیست بیمه تامین اجتماعی باید هر ماه به سارمان تامین اجتماعی ارسال شود. مهلت قانونی جهت تحویل لیست وپرداخت حق بیمه هر ماه، حداکثر تاپایان آخرین روز ماه بعد است.

3-ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده:

گزارش ارزش افزوده باید حداکثر تا 15 روز بعد از پایان هر دوره مالیاتی به سازمان امور مالیاتی ارسال شود و نسبت به پرداخت آن افدام شود.

4-ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی:

گزارش خرید و فروش فصلی باید حداکثر تا یک ماه بعد از پایان هر دوره مالیاتی (هر فصل) ارسال شود. عدم ارسال این گزارش مشمول جریمه می باشد.

5-ارسال اظهارنامه عملکرد:

بر اساس قانون مالیات ها مهلت ارسال اظهارنامه عملکرد 4 ماه پس از پایان سال مالی شرکت ها می باشد و چنانچه در مهلت چهار ماهه اظهار نامه عملکرد ارسال نشود مشمول جریمه می شود.

کد خبر: 3633